Kul... Kul.. Oj vad Kul...

2012-01-03 @ 17:23:36 OM MIG
Hur var ditt år? jodå, det har väl varut bra
Har du gråtit? - Ja
Har du rökt? - Nej, jag tackar nej när jag blir tillfrågad.
Har du skrattat? JA
Har du sovit i tält? - Japp
Har du sovit under bar himmel? - Halvt, skulle göra det, men det regnade så vi sov under nån pressenning, men jag sov med halva kroppen utanför - därav halvt.
Har du varit på Gröna Lund? -  Ja
Har du varit på Liseberg? - Jag kommer inte ihåg om det var iår eller förra året, men tror det var förra..
Har du varit på Kneipbyn? - Ehum, vet inte?
Har du varit i en annan stad? - Japp
Har du bott hemma? - Ja, eftersom jag fortfarande gör det

Dina vänner under 2011.
Har en nära vän dött? Nej
Har en vän sökt tröst hos dig? - Ja
Har du sökt tröst hos en vän? - Ja
Har du sovit över hos en vän? - Ja
Har du varit kär i en vän? - Ja
Har du fått mer en fem nya vänner under året? - JA

När har du som mest..
Gråtit under 2011? - Hm.. bra fråga
Skrattat under 2011? - Alltid, typ hela året. Alltid när jag är med folk skrattar jag!

Denna månad:
Har du varit kär? - Nej
Har du kysst någon? - Nej
Har du pussat någon? - Ja
Har du kramat någon? - Ja
Har du skrattat? - Hela tiden!
Har du gråtit? - Nej
Har du varit glad? - JAPP
Har du varit ledsen? -  Nepp

När...
Grät du senast? - Hm, kanske i december, till en film..?
Skrattade du senast? - Idag
Duschade du senast? - Imorse, duschar varje dag
Lyssnade du på musik senast? - Idag
Hade du kul senast? - Jodå, lite kul var det ändå idag

Vem..
Kramade du senast? - Farfar
Pratade du i telefon med senast? - Farmor
Fick du sms av senast? -  Tom
Hade du tråkigt med senast? - Hm... ingen aning? ;)
Kommer du ifrån? - Va? Min mamma antar jag..

Dig
Heter? - Nicoline Brundell
Hur gammal är du? - 15
När fyller du år? - 12 septiembre
Tycker du om någon just nu? - Faktiskt inte.. Om det är kärlek vi pratar om
Jag samlar på? - NAGELLACK !
Gröna eller röda äpplen? - gröna
Vem ringer/smsar du när du är arg/ledsen? - Tom, Isabelle, Nathalie
Vilken tid gick du upp idag? - Minns inte...
Har du sovit i din egna säng inatt? - Ah
Har du sovit ensam inatt? - Mm...
Har du strumpor på dig nu? - Strumpbyxor
Hur svarar du i telefon? - "Hallååå?" Eller ja, beror ju på vem det är oså...
Vad ska du göra ikväll? Inga planer, typ sova
Vad ska du göra imorgon? Stan med Isabelle
Vad vill du bli när du blir stor? - Handel, typ försäljare
Var vill du bo när du blir stor? - Sverige någonstans, sen vill jag även bo i Spanien och Kanda något år.
Är det okej att gråta? - Ja?
Vilken årstid tycker du bäst om? - Sommaren och hösten
Skulle du göra om du vann en miljon? - Resa, handla kläder, nagellack och kamerastuffs och spara!
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? - Nej, tycker jag verkligen inte. Det är snyggt och jag bär det gärna, men bara till viss del. Tycker det är töntigt med folk som skyter om sånt..
Vill du gifta dig? - Jaaa
Vill du ha barn? - När jag blir äldre ja!
Solar du ofta? - Nej...
Är du bra på att laga mat? - Jodå, dessvärre sämre på att läsa recept...
Gillar du att dansa? - Ja, önskar att jag var bättre på det.
Hur vig är du? Inte spreciellt... Önskar att jag va som Lollo... VIG SOM EN ÄRTA !
vilken är din favoritglass? - Inte vanilj
Tror du på ett liv efter döden? -  Beror på, men ja.
Är du morgon eller kvällsmänniska? - beror på
vilken ögonfärg har du? blåa
vilken hårfärg har du haft ? - Blont, eftersom jag aldrig färgat mitt hår
Är du beroende av något? - Kärlek, vänner, mobil, datorn, familjen och nagellack!
Brukar du bädda sängen? - Nja...
Har du kysst någon under den senaste månaden? Nej
Vad var det senaste du sa?  Att min hund inte riktigt mår bra eftersom han la sig mitt i trappan och typ somna...
Saknar du någon nu? - Ja...

Andra har sagt...

Vad säger du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0