Klockan är åtta, rebecca.

2012-01-04 @ 09:33:25 NICOLINE
Klockan är åtta, rebecca. Kvart över åtta, rebecca.
Klockan är åtta, rebecca.
Varför kommer du alltid försent?

Ska jag stå och vänta här, utanför en skoaffär.
Tills jag faller ner av sorg, i en röd papperskorg!


En låt vi brukar sjunga på musikalen ibland. Jag kan inte riktigt första "versen", jag sjunger alltid stämma där - gong gong gong gong gong gong gong gong gong dabadabada gong gong gong gong gong gong dadadada gong gong. - Om någon skulle bry sig liksom.
Ja, asså. Jag har tråkigt.
Ingen är inne på facebook.
För alla ligger och sover.
Precis när jag skrev detta ringde Isabelle och sa att hon försovit sig och får ta det senare tåget.
Nu ska jag vänta i en halvtimma till innan jag kan ta min buss...
ÅÅÅH.
Denna dag är inte med mig...

Andra har sagt...
klara

googlade på låten för att få veta vad den heter. sjöng den när jag gick på högstadiet. vet du vad den heter eller vem som gjort den?

2012-03-20 @ 23:11:24

Vad säger du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0