I min väska, om någon skulle bry sig.

2012-01-10 @ 07:26:22 NICOLINE

- sugrör
- teknikmagasinets katalog
- plånbok
- 25 kronor
- två stycken nagellacksborttagningar
- en concealer jag inte använder
- en nagelfil
- värmeljus
- ett kvitto
- tandtråd jag aldrig använt
- f&s julschema, ingen aning hur det kom dit
- tre par oanvända strumpor
- en thomas sabo katalog
- en blyertspenna
- en röd tacelpenna
- värktabletter
- ett mosat tampongpaket
- ett aslitet sudd?
- en toffs
- två tomma zooaskar hehe
- tuggummipaket
- en parfym som jag inte använder
- kondomer
- en laddare till min förra telefon
- min förra telefon
- en tandkräm
- en handkräm
- en lagerhosepåse med choklad i..

Woho! 28 saker varav jag behöver och använder typ 7...


Andra har sagt...

Vad säger du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0