Det känns lite som om du faktiskt är i ett nötskal

2012-01-13 @ 07:22:38 NICOLINE
När jag kommer ner till köket lycklig över att jag ska dricka oboy visar det sig att vi inte har någon mjölk...
Fick dricka mineralvatten.

Men jag är glad ändå, igår jag fick nämligen reda på att vi åker till Grand Canaria om typ 17 dagaarrrrr !!!!! Ååh, jag längtar så! Jag och syster har eget hotellrum med balkong ut mot havet! Åh, underbart! Så jag kan inte inte vara glad!
Nu gäller det bara att ta fram sommarkläderna och försöka hitta lite fler i butikerna... Har vuxit ut alla bikinis, tror ni dom säljer sådana såhär års?


Isn't it lovley? Tror det är hit vi ska, kommer inte ihåg vad det heter, men tog bilden från systers blogg, så borde vara rätt.

Andra har sagt...

Vad säger du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0