Angående min fula blogg.

2012-01-22 @ 18:04:42 TANKAR
Jag gillar inte bloggen alls just nu. Jag tycker det är tråkigt att blogga för att jag hatar min design. Jag vet ungefär hur jag vill ha den. Jag vill göra om Hela bloggen. Allt. Men det funkar inte, för min dator vill inte samarbeta. Ska testa nu igen. Men vi får se. Så om ni undrar varför det ser helt cp ut så är det för att jag gör ny design. Bloggningen kommer bli bättre när jag är nöjd med bloggen. That's it.

Jag ska göra om Allt. Jag ska ändra sättet jag bloggar på. Mer intressanta inlägg ska det bli. Designen snygg. Ja. Det ska bli en bra blogg helt enkelt. En blogg som är intressant.

Andra har sagt...
Nicoline

HEEEJEJKFNG TESTAR LIKSOM.

2012-01-22 @ 21:19:12
URL: http://nicolineebrundell.blogg.se/

Vad säger du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0