8 bekännelser om mig

2012-01-26 @ 15:15:55 OM MIG

Jag pratar alltid med mig själv om jag är ensam

Jag älskar makaroner, det är bland det godaste som finns
Jag är ofta den som bryter tystnaden
Jag blir väldigt lätt rastlös, vilket gör att jag hatar att va sjuk - Det finns inget att göra. Ett tydligt exempel just nu.
Innan jag häller dricka i mitt glas måste jag blåsa i det om det inte har stått uppochner. Jag tar aldrig det översta glaset om det står flera stycken i varandra.
Jag skickar oftast inte hjärtan till folk på sms osv då jag inte tycker att det behövs. Älskar man varandra behöver man inte bekräfta det med ett hjärta. Tom skickar jag alltid hjärtan till, han är ett undantag. Det är för att bekräfta att vi enbart är vänner och inget mer. Speciellt ja.
Jag bär alltid på frälsarkransen och mitt helgonamrband. Jag är inte tokigt kristen, men frälsarkransen ger mig hopp och mod. Alla de 40 personer jag var med i somras i tre veckor finns i det armbandet och helgonarmbandet är också ett minne därifrån.
Jag bär även på två armband till, de är också från husarö. Ett har jag gjort tillsammans med André, som jag saknar något enormt och ett gjorde Felicia åt mig.

Andra har sagt...

Vad säger du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0