2011

2012-01-01 @ 21:55:59 OM MIG


1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

ja, antar det.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
nej... eller vet inte riktigt vad jag hade...

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja

4. Dog någon som stod dig nära?
nej, faktiskt inte.
5. Vilka länder besökte du?
reste inte utomlands 2011
6. Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
ja, en bästa vän, med andra ord, en pojkvän
7. Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
tiden ute på husarö <3
8. Vad var din största framgång 2011?
min största framgång... oj... att jag ändå kunde va vän med pojken som jag läänge var kär i och gjorde nästan allt för trots att allt sket sig.
9. Största misstaget?

på 360 dagar gör man ganska många misstag. Men det största var nog att jag blev intresserad av helt fel person.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
ja, sjuk har jag varit. Förkylning sedan jag vet inte när, som jag fortfarande bär på...
11. Bästa köpet?
min gitarr <3
12. Vad spenderade du mest pengar på?
kläder skulle jag tro
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
jaa, jag har varit glad massa gånger :D
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
fest hos mange, run to you (som jag inte ens lyssnar på längre) och you got me

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
ja. Jag var sjukt mycket gladare iår. Eftersom jag förra året höll på att förlora min syster.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
vågat mer. Vad gäller allt.
17. Vad önskar du att du gjort mindre
att jag inte hade sagt så mycket om mig själv till folk jag inte litar på.

18. Hur tillbringade du julen?

hemma, med en sjuk syster, mamma och pappa. Men det var supermysigt, första julen hemma.
19. Blev du kär i år?
ja. min första riktiga kärlek.
21. Favoritprogram på TV?
kollar inte så mycket på tv, mest filmer.
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
det finns bara en person som jag riktigt hatar och denna person har jag hatat sedan sexan... så nej.

23. Bästa boken du läste i år?
hm... minns inte ens vilka jag läste :o
24. Största musikaliska upptäckten?
teater. där har jag utvecklats, jag vågar sjukt mycket mer.
25. Något du önskade dig och fick?
ja, en stor grå tröja, en gitarr, ett kameraobjektiv och massa mer!

26. Något du önskade dig men inte fick?
jadå, men har inte fått allt än
27. Årets bästa film?
hm... det finns sjukt många
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
befann mig i skolan, sen med familjen.
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

ah
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
helt okej.. men den ska uppgraderas lite..
31. Vad fick dig att må bra?
massa saker!
32. Vem saknade du?

Tom...

Andra har sagt...

Vad säger du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0