Jamen kul. Ingen orkar läsa. Men jajaj. Tidsfördriv liksom!

2012-02-08 @ 02:06:00 OM MIG

KÄRLEK :

Är du kär just nu? - Nej

Har du någon kille just nu? - Nej

Har du dumpat någon? - Ja

Har du sagt att du gillat någon för kul skull? - Hah, ah

Vem kramade du senast? - Hm.. Minns inte, Hallie kanske?

Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - Nej?

 

SKOLA :

Är du duktig i skolan? - Jodå

Har du bra betyg? - Jag är nöjd med betygen, vilket är det viktigaste.

Har du fått göra om ett prov någongång? - Ja, för min engelskalärare inte såg vad jag hade skrivit

Sköter du dej i skolan? - Ah

Har du tuggat tuggummi under skoltid? - Lite beroende av tuggummi, så ah

Har du mobilen på lektionstid? - Mm

Fått skäll av en lärare för att du snackat i telefon? - Nej

 

FAMILJ :

Hur många är ni i din familj? - 4 + hund

Du bor tillsammans med dina föräldrar? - Japp

Trivs hemma? - Verkligen!

Har du rymt hemifrån för att du inte har orkat med familjen? - Nepp

Har skrikit o slagit din mamma? - skrikit men Aldrig slagit

Har fått en rejäl utskällning på sistone? - Faktiskt inte

Har kallat någon diva, idiot, cp, osv. ? - Ah

Vem betyder mest för dej i din familj? - Hallie

Du älskar din familj oavsett vad som händer? - Absolut.

 

VÄNNER :

Du har vänner? - Ah

Du brukar vara med? - Becca, Fanny, Lovisa, Sofie, Hallie, Isabelle

Vem/vilka var du med sist? - Hallie och massa andra

Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - Ja?

Är det okej att ha kill-kompisar? - Föredrar killar framför tjejer.

Har du pussat någon av dina kompisar? - Japp

Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - Isåntfall skulle den väl inte vara min kompis? Och jag skulle definitivt inte va dens?

Har du blivit av med någon vän på sistone? - Nepp

 

FJORTIS :

Du sminkar dej varje dag? : Ah

Prutar med läppar på kort? - Nepp

Tar kort på dina bröst? - Nej?

Använder foundation på läpparna?  - Haha nej

Super dej packad varje helg? - Ah, varje helg, för jag har inget liv. Haha nej.

Du plattar håret o har en typ av fjortis frysir? - Plattar håret - Ja. Fjortisfrisyr - Nej

Ditt hår är knallblondt? - Nej, men ganska blont naturligt så.

 

KRIMINELLT :

Är det okej att vara kriminell? - Nej, eller okej?

Vill du bli kriminell? - Nej

Varför gör du sånt här? - Eh, va?

Vad är inte okej att vara kriminell? - Onödigt, annars varför, liksom?

Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - Självklart :D

Har du suttit i fängelset? - Ah, fast nej

Vill du hamna i fängelset? - Min största dröm!

 

DÅLIGA TIDER:

Vart på dåligt humör den senaste tiden? - Hur skulle jag kunna det när jag är på världens bästa ställe !?

När grät du senast? - Bra fråga, minns faktiskt inte :D

Du har gråtit över en kille? - Haha, tyvärr...

Vem bråkade du senast med? - Hm.. Minns inte det heller faktiskt

Har du velat ta ditt liv? -

 

___________________________________________________________________

 

Ett annat test hehe.

Tre-saker-testet

 

Tre saker jag inte förstår mig på:

1. Varför jag gör detta...

2. Att jag åker hem imorron

3. Hur folk orkar tycka synd om sig själva hela tiden

 

Tre saker som finns på skrivbordet/bordet:

1. Lampa

2. Vatten

3. Solglasögon

 

Tre saker jag gör just nu :

1. Tänker på vad jag ska skriva

2. Sitter på hotellrummet

3. Fördriver tiden genom detta

 

Tre saker jag vill göra innan jag dör:

1. Utrusta en båt och sedan segla världen runt, eller åtminstone över atlanten med pappa

2. Gifta mig riktigt lyckligt

3. Skaffa mig en lägenhet någonstans i Spanien

 

Tre saker jag kan:

1. Prata

2. Sjunga

3. Drömma

 

Tre saker jag inte kan:

1. Åka skridskor

2. Sova när det är ljust

3. Låta bli att le när jag får en komplimang

 

Tre saker jag skulle vilja lära mig:

1. Gitarr

2. Piano

3.

 

Tre favoriträtter:

1. Pizza Margarita

2. Tacos

3. Lasange

_______________________________

Sömn-testet

 

Vad har du på dig när du sover? - Pyjamasbyxor

Hur sover du helst? - På sidan

Hur många kuddar har du i sängen? - Två som jag sover på och 6 stycken prydnadskuddar

Kommer du ihåg vad du drömmer på nätterna? - Ibland

Har du drömt "sann-drömmar" någon gång? - Ah, sjukt läskigt

 

_______________________________________________

 

Mode-testet

 

Beskriv din stil med 3 ord.

Hm... Skön, snygg, egen

Vad innebär mode för dig?

Märkeskläder, men även det du har på dig.

Vilka är din favoritbutiker/affärer ?

Hollister, H&M och några till

Shoppar du på second hand?

Har hänt

Vilken är din favoritdesigner?

Haha, ingen aning, inte intresserad av sånt. Kanske jag själv?

Vad är din favorit i höst?

Oj, det är ju långt dit :o

Hur mycket shoppar du för i månaden?

Olika

Dyraste plagget respektive billgaste?

Dyraste: Jacka 1300 kronor, tror jag

Billigaste: T-shirt för 50 kronor typ

Tror du att du kommer att kunna shoppa lika mycket om 10 år som du gör idag?

Hoppas på det, men ah, tror jag nog

Brukar du tröst shoppa?

Nej, inte så mycket för sånt

Högklackat eller lågklackat?

Lågklackat

Vilken är din dröm väska?

Ingen aning, har faktiskt en i skallen som jag ska sy själv, men gillar den jag har nu - brun.

Vilket blir ditt nästa köPP?

Tyger osv.

Vilka är dina stilikoner?

Några olika, kommer faktiskt upp ett inlägg om några dagar med massa insparation !

Favoritplagg just nu?

Mina nya röda jeans :D

Favoritaccessoarer?

Min svarta ring

 

____________________________________________________

 

Lycklighets-testet

 

() Du har en pojkvän.

(x) Du har ett eget rum.

(x) du har en mobil.

() Du har en IPod/MP3-spelare.

(x) Dina föräldrar är fortfarande tillsammans.

(x) Du har fler än 2 bästa vänner.

() Det finns en pool i din gård.

(x) Du klär dig som du vill.

(x) Du hänger med kompisar mer än en gång i veckan.

(x) Det finns en dator/laptop i ditt rum.

() Du gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden.

(x) Du får lyssna på vilken musik du vill.

(x) Ditt rum är stort nog för dig.

(x) Människor använder dig inte för den du är.

(x) Du har varit på konserter.

(x) Du samlar på något normalt.

(x) Du längtar till skolan.

(x) Du önskar inte att du var någon annan.

() Du spelar någon sport.

(x) Du brukar göra något efter skolan.

() Du äger en bil.

(x) Du brukar inte bråka med dina föräldrar.

(x) Du är nöjd med ditt utseende.

() Du har inget självförtroende alls.

(x) Du har aldrig fått IG.

() Du vet vad som händer i världen.

(x) Du bryr dig om folk.

(x) Du är nöjd med ditt liv.

(x) Du kan mer än ett språk.

(x) Du har ett smeknamn.

(x) Du har ett husdjur.

(x) Du kan hela orden från 10 låtar.

() Du har inga "fiender".

(x) Du är en ganska snäll person.

 

 

Total:

25

 

0-10 - Du mår inte bra, du är inte lycklig.

10-20 - Du är inte jätte lycklig, men det duger.

20-35 - Du mår toppen, Du är lycklig!

 

___________________________________________________

 

Dumhets-testet

 

(x) Tuggummi har trillat ur din mun när du har pratat.

(x) Tuggummi har trillat ur din mun när du inte pratat.

(x) Du har gått in i en glas dörr.

() Du har hoppat ur ett fordon som rör sig.

(x) Du har tänkt på något roligt så du börjat skratta, och därmed fått folk att titta konstigt på dig.

(x) Du har sprungit in i ett träd.

( ) Du kan slicka dig på armbågen.

(x) Du testade precis om du klarade det.

(x) Du har trampat på ditt skosnöre och trillat/snubblat.

(x) Ditt hår är/har varit blont.

(x) Folk har kallat dig långsam.

( ) Du har råkat tända eld på nån eller ett flertal.

() Du har nån gång somnat på en lektion.

(x) Du kan ibland berätta om nånting och sen plötsligt glömma vad du pratade om.

(x) Folk skakar ofta på huvudet och går ifrån dig.

(x) Du använder dina fingrar till att räkna enkla matte tal.

( ) Du har ätit en insekt utan tvång när du var liten/mindre.

() Du gör detta test när du bör göra något viktigt.

(x) Du har satt på dig dina kläder bakochfram eller utochin utan att ha märkt något.

(x) Du har letat överallt efter nåt du haft i handen/fickan.

(x) Du råkar göra sönder väldigt många saker.

(x) Du har trillat av stolen då den stått helt still.

(x) Du använder ordet "eh" många gånger om dagen.

 

Summa : 17

 

18 eller mindre betyder att du inte är dum.

 

__________________________________________

 

Dagens-testet

 

DAGENS VILL HA: Mer tid hääääär

DAGENS KLÄDELSE: Shorts + bikini och jeans + skjorta + stickad tröja

DAGENS FRISYR: utsläppt och toffs

DAGENS LÅT: I don't mind if you don't mind

DAGENS PLANER: Ja, sova, men nu är det ju ny dag, så åka hem D:

DAGENS SAKNADE: Alla mina underbara vänner !

DAGENS DUMMASTE: Tiden

DAGENS MISSLYCKANDE: vet inte

DAGENS DROG: Appelsinjouse

DAGENS KÖP: Lite presenter till vänner + en sak till mig själv :)

DAGENS GODIS: Appelsinjouse

DAGENS HUMÖR: GLAD

DAGENS CITAT: oj...

DAGENS ROLIGASTE: När mammas solstol välte och när Rikard beställde en coola tre gånger och kyparen sa ja och sket i honom varje gång

 

_________________________________


Allmänt test 1

 

Hur bor du: En röd villa

Brukar du komma i tid: Mja..

Hur lång är du: 1,67 typ..

Kan du laga mat: Jodå

Vad jobbar du med/pluggar: Vibyskolan

Vad har du på dig just nu: Jeans, skjorta och stickad tröja

Har du någon fobi: Fiskar

Hade du en bra kväll igår: JAAA !!!

Vilket är ditt senaste köp: Redan sagt?

Din favoritdryck på morgonen: Mjölk !

Var fick du dina senaste pengar ifrån: Pappa

Har du sovit i din egen säng inatt: Nej, inte på en vecka ;o

Vad hade du sönder senast: Hm... Vet inte

Vem snackade du med senast: Pappa och Rikard

Varm favoritdricka: Oboy

Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten eller mjölk

Alkoholhaltig favoritdricka: -

När gjorde du senast något riktigt dumt: Hm...

Saknar du någon just nu: Ah

Vad ska man göra för att få dig irriterad: haha, ojojoj

Någon jag stör mig på: Folk som inte vågar va sig själva

Intressen: Sång, teater, foto, vänner, familj

Senaste person du kramade: Hallie tror jag

Senaste personen du ringde: Pappa

Senaste personen som ringde dig: Pappa

Vad drack du senast: Apelsinjouce

Vill du ha barn: Såklart!

Längtar du till din nästa födelsedag: Ah !

Har rakat dina ben nångång: haha ah, känslan av nyrakade ben <3

Är du sugen på nåt just nu: Apelsinjouce

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: Gillar inte kaffe...

Använder du hudkräm: Ah

Attraheras du av män med skägg: hm... nja...

Micro-pop eller popa själv: micro :D

Brukar du baka: Nja

Röstade du i det senaste valet: Nepp

Är du nöjd med ditt liv som det är nu: JA

Vilken låt lyssnade du på senast: On the bright side

Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej

Vad tycker du är äckligt: Hm, ingefära

Har du pengar på mobilen: Abonemang så, vet inte?

 

_____________________________________

 

 

Allmänt Test 2

Vilken svordom använder du mest: Fan

Vilken tid är din väckar klocka inställd på: 06.00 ...



Andra har sagt...

Vad säger du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0