Krokig ostring

2012-02-27 @ 11:00:35 NICOLINE
Alla barnen har sportlov utom Nicoline för hon är i skolan.

Känner mig lite forever alone. Ända nian här. Umgås med min syster och hennes friends. Kul. Fast jo syster och ellen är faktiskt snälla. Det är dom jag är med. Alla har grupparbete och sitter och pratar med någon, inte jag. Jag sitter och jobbar med min tidning.


Och denna snygging har kommit hem. Men vet inte när jag träffar henne nästa gång.. Snart hoppas jag.
Jag vet att hon läser detta och att hon kommer att le och att hon kommer att smsa eller ringa mig och säga att det var fett längesedan och att jag måste komma till uppsala snart.
Mwa, älskar att jag känner flickan så bra. Bara för det så kommer hon inte göra det.

Andra har sagt...
Anonym

Du är ju bara för söt....

Och JAAAA, om du inte kommer till Uppsala snart så kommer jag och kidnappar dig. Eller något sånt.

Älskar att du känner mig så bra. Miss you min lilla babe. Love you! <3

2012-02-27 @ 12:54:06
URL: http://isabellehej.myshowroom.se

Vad säger du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0