Helgen

2012-02-13 @ 06:42:22 NICOLINE

Oj, har inte bloggat någonting märkte jag nu. Så vad har jag gjort som har gjort mig så upptagen?
Lördag:
x Vaknade runt 10
x Gick lite mer än en timmes promenad med pappa och hunden
x Fixade mig
x Begav mig till Oscars teatern för att se på Spamalot, som var muy bien!
x Åt sedan middag på en av favoriterna - BQQ steak house !
x Väl hemma satte jag mig framför en film
Söndag:
x Vaknade runt halv 10
x Pluggade lite
x Gick ända ner till Häggvik med pappa, hunden och syster för att hämta bilen som vi lämnat där dagen innan
x Fortsatte plugga
x Disskuterade lite saker med Becca
x Skickade in mitt gymnasieval - Handelsprogrammet

Andra har sagt...

Vad säger du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0