Godmorgon efter ca åtta timmars sömn

2012-02-16 @ 07:41:10 NICOLINE

Från något gammalt skolprojekt.

De senaste dagarna har jag gått och lagt mig så otroligt tidigt..
Tisdags - 20.00 men somnade 22.00
Onsdags - 22.00
Igår - 20.00

Ändå känner jag mig som en död zombie på dagarna... Eller snarare när jag kommer hem från skolan.
Mysko...

Man kan ju tänka "Gud vad bra att hon går och lägger sig tidigt". Men det medför dåliga konsekvenser. Bara för att jag gick och la mig så förbaskat tidigt igår, så hörde jag inte när Isabelle ringde mig 76627499 gånger för att säga åt mig att lägga ut one piecen så att Jan kunde hämta upp den tidigt som fan idag... Så nu glömde jag det, vilket betyder att hon får åka till kalla Öserike utan den..

Andra har sagt...
Liniz

Vet hur det känns på morgonen

2012-02-16 @ 16:14:02
URL: http://mylifeasliniz.devote.se/

Vad säger du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0