Torsdag.

2011-10-20 @ 17:19:05 NICOLINE
Klockan är 17.13. Jag har nyss kollat på barnfilm med systern min. Mysigt att se gamla barnfilmer. Denna film har jag ett speciellt minne av. Filmen vi såg var Nanny mcphee. Nu ska jag plugga och få i mig lite mat innan jag ska iväg på gymnasieinformation på skolan med klassen. Både för oss och föräldrarna. Det kan vara bra, jag vet inte vad jag ska välja, eller kanske, men problemet är att den ligger i Uppsala. Inget problem för mig, men mer för min familj, skulle jag tro. Men man ska inte ta ut något i förskott. Imorgon är det fredag. Vet inte riktigt vad som händer, men tror det blir litte GG eller någon mysig film.
Vi kanske hörs senare ikväll.

Andra har sagt...

Vad säger du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0