Söndag

2011-10-23 @ 16:16:55 NICOLINE

Nån bild från arkivet.
Söndag idag. Jag vaknade runt tio skulle jag tro. Satte på GG direkt. Nu var andra säsongen avklarad. Älska Chuck ! Snart ska jag ta en promenad med hunden. Vädret är ganska fint idag faktiskt. Sen ska jag duscha, raka benen och fixa naglarna. Tjejig, ohja ! Men det kan vara lite skönt med en dag bara med sig själv ibland. Jag ska även plocka lite med mina kläder, rensa ur det jag inte använder, vilket är ganska mycket...
Uppdateringen kommer suga idag. Förmodligen är detta det ända inlägget. Dåligt, jag vet. Men ingen dator idag. Jag använder den allt för ofta iallafall. Nej, nu ska jag klä på mig och gå ut i den friska luften.

Andra har sagt...

Vad säger du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0