Snart är det måndag.

2011-10-23 @ 22:36:43 NICOLINE

En väldigt gammal och lagom tuff egopic på mig, som inte har något med inlägget att göra.
Om några timmar bara. Då är det en ny vecka. Då är det vecka 43, veckan innan höstlovet. Längtar sjukligt mycket tills då! Det dåliga med veckan som kommer om några timmar är att jag har asmycket i skolan. Sju stycken skolarbeten + två som jag inte har lämnat in än...  Om jag räknade rätt. Detta gör att uppdateringen kommer att suga. Men jag ska göra som min vän Sofie och göra några tidsinställda inlägg! Det kanske kommer upp lite bloppisar under veckan också. Ska bara få tid till det, fota allt och lägga ut allt med priser. Men vi får se hur det blir med det. Nej, nu ska jag börja med mina tidsinställda inlägg!

Andra har sagt...

Vad säger du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0