Nicoline Är Mitt Namn

2011-10-17 @ 07:47:56 OM MIG
Nicoline heter jag. Jag bor i Sollentuna strax utanför Stockholm. Jag är 15 år och går sista året i grundskolan, alltså nian. Min fritid spenderas med vänner och familj och även plugg. Jag befinner mig så ofta jag kan i Uppsala där min kära kusin och mina älskade vänner bor. Tyvärr blir det inte mycket Uppsala under terminerna p.g.a. plugget. Min familj består av mamma, pappa, syster och hund. Jag älskar att sjunga, spela teater och fota! Det är det jag vill hålla på med när jag blir äldre.

Jag startade denna blogg för att jag vill dela med mig av min vardag, som innehåller allt från vänner, familj, plugg, foto, sång och massa mer! Jag är en glad tjej som inte tar skit från andra. Det vill jag också dela med mig av i bloggen. Jag vill hjälpa de som inte har det lätt där ute. Jag vill öka ert självförtroende och er självkänsla ! Jag har varit med om ganska mycket i mitt liv, men inget som jag går ut med i bloggen. Det är förbi och det påverkar mig inte längre! Nu är jag en tuff tjej som går mina egna vägar och inte följer någon annan!

Andra har sagt...

Vad säger du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0