Hemma idag.

2011-10-28 @ 09:52:53 NICOLINE

Snar är jag hos dig.
Hemma från skolan idag av en anledning som jag inte tar upp i bloggen. Hemma ska jag göra så mycket plugg som jag orkar. Sen ska jag även duscha och tvätta håret, raka benen och fixa naglarna innan morfar kommer och hämtar upp mig för att sedan åka vidare till Uppsala. Morfar skulle ändå till Stockholm för att fixa lite saker, så då svänger han förbi mig så slipper jag åka tåget :) I Uppsala kommer jag sedan att spendera mitt höstlov, med underbara vänner, ska bli så sjukt härligt :D Ikväll blir det att fira morfar som fyller år tillsammans med Isablle, Christoffer, mormor och morfar. Jag och Isabelle sover även där, för att imorgon åka på en släktings 40-års fest. Sen är det vänner och Isabelle som gäller veckan ut! Även lite mormor och morfar, eftersom jag älskar dom så sjukt mycket!
Jag vet inte hur uppdateringen kommer att vara, inte den bästa skulle jag tro.. Men kanske ska göra lite tidsinställda om jag orkar och har tid.

Andra har sagt...

Vad säger du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0