Godermorgon

2011-10-22 @ 11:05:37 NICOLINE

Sist jag befann mig i kyrkan var på mina fina vänners konfirmation.
Bild tagen av Lovisa. Jag har inte laddat över mina egna än.

Lördag idag. Min dag ska spenderas i kyrkan där lilla Victor ska döpas. Efter det tror jag det är hem och plugga lite, eller så kanske jag och syster åker till stinsen eller något. Vi får se lite hur det blir med det. Kanske ska unna mig lite GG, det var för länge sedan! Men först är det dop som står på listan. Jag håller på att klura ut en snygg outfit. Lite svårt är det, brukar vanligtvis inte gå på dop. Jag vill se ren ut, inte slapp, men inte heller för uppklädd. Jag ska klura lite till. Skulle vilja åka till stinsen nu och köpa en skjorta som jag skulle vilja ha, men det går nog inte... Iallafall ett tidsinställt inlägg kommer upp idag. Det kan nog bli lite uppdatering ändå ;)
Ha det bra så länge, så hörs vi sen !

Andra har sagt...

Vad säger du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0