Fix you

2011-10-20 @ 21:45:48 NICOLINE

Nadja, jag, Lovisa och Becca i början av terminen. Vi
invigde utomhusgymmet (som jag förövrigt typ inte
sett någon använda), på skolan med pommac, NICE.
Bilden har inget med inlägget att göra.

Kom hem från gymnasieinformationen för typ en timma sedan. Fattade ingenting av vad hon sa.. Var för trött för att orkar förstå. Sedan jag kom hem har jag pluggat. Har matteprov imorgon.
Jag är väldigt sugen på typ kladdkaksmet, mmm, eller sockerkaksmet, eller nåt annat onyttigt. Tror jag ska unna mig något sådant imorgon, för då är det fredag och jag har all tid i världen, för jag har nada att göra.
Nu ska jag plugga lite till och sedan sova. Så sjukt trött i huvudet. Händer mycket just nu. Eller egentligen inte. Världen runt omkring mig står still. Tiden står still. Men mitt huvud yrar så sjukt fort, hinner verkligen inte med. Så då kan sömn vara skönt. Nej nu ska jag återgå till plugget.

Andra har sagt...

Vad säger du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0