Fick stressbryt idag, typ.

2011-10-26 @ 22:40:52 NICOLINE

En bild från förra året på mig. Välidgt.... Sexig.... Det ända som var
snyggt var håret. Och bilden har inget med inlägget att göra.


Idag reagerade kroppen på stress. Eller mamma sa så iallafall. Imorse har ni ju läst om, glömde nämna att jag knappt kunde ta mig upp ur sängen, kroppen var bly. Jag tog en värktablett, då blev det bättre. Jag har ca 5-10 min till skolan. När jag kom fram till skolan, skakade min kropp av ansträngning efter att ha gått... Resten av dagen kändes min kropp som en gelespagettisten ungefär... Sen hade jag ont i huvudet också. Och i läppen. + Att jag reagerade på allt, som om jag hade pms ungefär, sur och ledsen för ingenting. Men, nu är det snart höstlov ! TAGGA ! Ska bli skönt att bara släppa skolan och bara vara med personer jag älskar i en stad jag älskar!
Nej, nu ska jag plugga lite till...
Juste, på nolektionen fick jag och Lovisa vika hus av papper till småbarnen, med Jacob som sällskap, Kul.

Andra har sagt...

Vad säger du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0