En bra start!

2011-10-25 @ 07:33:01 NICOLINE
Idag vaknade jag halv sju och gick upp och gjorde vofflor, tände ljus och väckte sedan systern som gjorde mig och vofflorna sällskap! Efter det duschade och tvättade jag håret. Och nu sitter jag här. Fresch chey ! Nu mår jag faktiskt riktigt bra ! Så nu sitter jag här och känner mig frääääääsch med nytvättat hår (som jag snart ska föna) och med en mätt mage !
Idag slutar jag tidigt, vilket betyder att jag ska hem och plugga direkt efter skolan. Men det fixar vi! Nej, nu måste jag avsluta detta, jag måste bestämma kläder och föna håret! Vi hörs !

Bjuder på en bild från mitt frääääääscha fejs igår !
Det är faktiskt fortfarande är babylent !
Ingen foundation idag inte.

Andra har sagt...

Vad säger du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0