She's aint into wine and roses

2011-11-12 @ 10:00:29 NICOLINE

Godmorogon. Igår var inte uppdateringen den bästa. Men dagen var så sjukt bra så jag hade ingen tid att skriva. Nästan hela skoldagen spenderades nere i musikrummet med Malin, Mange och David, men framförallt med Jim och ganska mycket Sofie. Vi skriver en egen låt på musiken, den blir bra faktiskt. Så det var vi på musiken, sen senare på rasterna, engelska lektionen och mattelektionen var vi också där nere och spelade, men då var det enbart jag, jim och sofie. GRYMT ! Älskar musik, det är mitt liv.

Idag ska jag först fota lite med Lovisa och senare ska jag och brudarna in till stan för att fira Fanny ! Vi stannar och äter middag där, sen åker vi hem till henne. Det ska bli mysigt och kul ! :D
Jag och fanny, längesen ! Fräsch man var då...

Andra har sagt...

Vad säger du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0