Kommentar angående designen

2011-11-18 @ 08:15:00 NICOLINE


Svar: Vad bra att den funkar för dig, då måste den ju funka för dom andra också! Bara min dator som är konstig..? Ja, den är väldigt ljus, jag gillar det. Texten är ju även grå, hade den i svart först, men eftersom att temat är grått och vitt så skulle den inte följa det, men om det blir för jobbigt för er att läsa så är det självklart att jag byter till svart text! Jag gör ju det bästa för er ;) Haha, angående headern, så var det för att jag trodde att den såg jättekonstig ut, vilket jag absolut inte ville, så därför fick det bli min header ;)

Långt svar..

Andra har sagt...
Nathalie

haha, jaa, din dator är och har alltid varit lite konstig... ;D

2011-11-18 @ 11:27:46
URL: http://nathaliebrundell.blogg.se/

Vad säger du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0