Jag ska bygga en ark

2011-11-06 @ 13:00:21 NICOLINE

Jag och min söta kusin simone förra
julen, längtar fett till jul !


Plugget går ganska bra faktiskt. Nu har nästan alla musikinstrument fastnat i huvudet. Jag var ju somsagt hemma i fredags, vilket gjorde att jag missade massa saker som jag skulle göra... Så måste göra allt denna vecka: musikprov, no-redovisning, engelska prov.
Jag har även so-prov på onsdag, så jag måste läsa igenom alla veckans ämne. Jag har boksamtal på torsdag också, så ska passa på att läsa alla sidor nu, så har jag gjort det :)
Juste, jag måste hitta en varmrätt till ikväll också.. Och säga till mamma att åka och handla allt.
Jajajajja.

Andra har sagt...
SOFIE

aaaha det var det du pluggade ^^ <3

2011-11-06 @ 17:00:57
URL: http://sofienorman.myshowroom.se

Vad säger du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0