Jag är ju somsagt sjuk

2011-11-22 @ 12:51:35 OM MIG
FAVORIT:
Film:
Många
Låt:
massa
Mat: Oxfilé eller pankakor
Dryck: Mjölk och julmust
Färg:
Vit, Svart, militärgrön
Tv-serie:
Gossip Gril
Stad: Uppsala
Land:
Ingen aning
Ämne i skolan:
Musik och spanska

SENASTE:
Personen du tänkte på: Typ ingen ;o
Gången du spydde: Har typ varit magsjuk två gånger i mitt liv, längesen var det!
Gången du grät: Hmm, söndags skulle jag tro
Pizzan du åt: Bra fråga ! Herregud, kommer inte ihåg, måste äta pizza snart !
Gången du var i Göteborg: Förra sommaren, haha
Gången du var i Stockholm: Bor typ i Stockholm, men i Stockholms stad - förra helgen, tror jag :)
Gången du duschade: Igår, duschar varje dag, men sjuk så orkar inte.
Gången du sov: Natten som var
Personen som såg dig gråta: Hm... Syster tror jag

THIS OR THAT:
Svart eller vitt: Svart
Hund eller katt: Hund
Ut och festa eller hemma och mysa: Beror på humöret
Tvspel eller datorspel: datorspel
Ragga eller bli uppraggad: Uppraggad ;)
Big Brother eller Paradise Hotel: Inget av dom
Har du svart hår eller blondt: Blont
Har du blåa ögon eller bruna: Blå
Choklad eller lakrits: Beror på
Göteborg eller Stockholm: Stockholm tror jag..
Högerhänt eller vänsterhänt: Högerhänt
Coca cola eller fanta: Fanta
Pizza eller kebab: Pizza
Randigt eller prickigt: Prickigt
Älska eller älskas: Båda !
Leva eller dö: leva

ANTAL:
Personer du älskar:
Måånga
Personer du hatar: Haha, några stycken ;)
Glassar du ätit på en dag: ingen aning ;o
Gånger du haft minnesluckor: Ingen aning?
Gånger du varit hög: Aldrig
Personer du saknar just nu: Massa! Uppsalamänniskorna, husarömänniskorna, klasskompisarna ! ALLA, vill inte vara själv :(

VEM:
Träffade du senast:
Mamma
Sjöng du senast för: Mig själv
Hade du senast en msn-konversation med: Använder inte msn längre.
Spelade du tvspel med senast: Simon, Rasmus och Isabelle, jag ägde :D
Vill du kasta en sten i huvudet på: Haha, bra fråga ;)
Förtjänar att dö: Ingen!
Är söt: Hihih :3


VAD:
Gör dig glad: Vänner och familj
Vill du helst göra nu: Träffa människor och bli frisk !
Önskar du att du slapp göra: Vara sjuk ...
Vill du ha nu: Massa pengar och en speciell person.. :$
Önskar du dig i födelsedagspresent: Det är fett lång tid kvar, men massa saker !
Längtar du till: Massa saker !
Tycker du om dina betyg: Vet inte..
Ångrar du i ditt liv: Några saker...
Är det bästa som hänt dig: Att min syster lever!
Hur mycket är klockan: 12.51


Andra har sagt...

Vad säger du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0