Dåligt bloggat idag

2011-11-25 @ 19:09:35 NICOLINE


Bjuder på mig själv på sista bilden.. Har inte kommit sådär skitalångt, eftersom jag började för typ fem minuter sen.
Inte ett ända inlägg tror jag? Men jag har var hemma idag med och det är väl inte så mycket att läsa om. Har börjat sticka en halsduk åt systern min. Gud vad snäll jag är. När den är klar kommer den vara röd ochribbsitckad, om någon skulle undra. Nu är jag typ fullt frisk! Härligt :D Imorgon blir det gymnasiemässa eftersom jag missade den igår, sen ska jag även ta passfoto och id-foto. Just nu sitter jag i soffan med pepparkakor och stickar om någon skulle undra över det med. Jajjaja. Ha en trevlig fredag så hörs vi någongång, kanske ikväll, men tror inte det! PUSS.

Andra har sagt...

Vad säger du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0