Dag 12 – 10 saker du inte vet om mig

2011-11-29 @ 15:20:34 OM MIG


x Jag har en bok med saker som jag vill göra innan jag dör. Låter fett dramatiskt.. Jag skulle vilja uppleva allt de saker som står i den tillsammans med två speciella personer varav en av dom jag inte vet vem det är ännu.

x Jag är skiträdd för fiskar! Det är en av mina största fobier.

x Jag älskar att träffa nya människor, men kan vara ganska blyg ibland faktiskt...

x Jag har blivit anklagad för att vara mobbare, fast det har jag aldrig varit

x Min mormor och morfar lever och min farmor och farfar lever, alla lever. Detta gör att jag är väldigt rädd att döden snart kanske närmar sig någon av dom.

x Jag hatar att vara ensam, får en obehaglig känsla...

x Jag har lite klastrofobi tror jag. Jag hatar att vara i stora folkmassor, får lite av panik då...

x Jag gillar inte att läsa, men förra sommaren läste jag 11 böcker..

x Jag älskar båtlivet, det är underbart att komma ut på sjön och bara glömma allt för en stund. Jag får en skön och behaglig känsla av att vara på sjön. Men samtisigt som jag älskar att vara på sjön, så är jag väldigt rädd för havet. Det kan vara så jättemaffigt, jag har varit med om ganska stora vågor själv och då var det inte lika kul..

x Jag ska segla världen runt någongång i mitt liv, eller iallafall ska jag segla till ett annat land över atlanten. Det är en av de saker jag vill göra innan jag dör.

Andra har sagt...

Vad säger du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0