dag 08 - favoritsaker

2011-11-27 @ 12:48:28 OM MIG
Oj, favoritsaker..
x Måste nog säga att det är mina älskade nagellack! Jag samlar på nagellack och har tillsammans med min syrra ca 56 st tror jag. Själv har jag ca 28 st, det var ett tag sedan jag räknade alla... Jag älskar nagellack för att dom är så fina! Låter fett konstigt, men jag farshineras (staving?) på något sätt av dom. När man ser på en flaska (?) så är det liksom en glad färg! Hahah, jag kan inte riktigt beskriva, men nagellack iallafall!
x Sen älskar jag även min mobil, eller nej, jag hatar den för den suger. Men skulle inte klara mig utan den, jag skickar fleeera sms varje dag och det är typ mitt sätt att hålla kontakt med folk. Jag gillar inte riktigt att prata i telefon. Eller jo jag älskar att prata i telefon, för jag älskar att prata, men smsa är ändå lite bättre.
x Min dator älskar jag också, trots att den börjar bli sämre. Jag tror nog att jag gillar min dator lite förmycket om jag ska vara ärlig.. Ibland är det skönt att komma från den och bara göra annat.

Gamla bilder på naglar med nagellack. Ni kan få en bild med alla mina nagellack någon annan gång.

Andra har sagt...

Vad säger du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0