Dag 07 – Vänner

2011-11-25 @ 09:55:34 TANKAR
Jag har massa vänner och de betyder väldigt mycket för mig! Jag har precis som många andra, vissa vänner som betyder mer än andra, vissa som man litar på mer än andra. Min syster är min allra bästa vän, hon och jag har levt livet tillsammans och det ska vi fortsätta med ända tills dödsbädden. Jag har varit med henne ända sedan hon föddes år 1998. Två år tidigare föddes jag. Isabelle, min älskade kusin är också en av mina bästaste vänner. Hon är ett år äldre än mig och har därför varit med mig hela mitt liv. Hon är underbar och jag försöker träffa henne så ofta som jag bara kan. Tyvärr tar skolan upp ganska mycket av min tid... Rebecca, Fanny, Sara, Sofie och Lovisa har varit mina andra bästa vänner i mitt liv. De har gått i samma klass som mig hela tiden, nu har dock Sara bytt skola. Dessa betyder mycket för mig och det är de som får mig att le många av mina léenden. Tom är en av mina bästa killkompisar. Han bor i Örebro, vilket gör att vi inte träffas så ofta.. Men vi snackar nästan varje dag och han vet mycket om mig som inte alls många vet. Sen har jag massa andra som betyder asaskitajättemycket för mig! Jag älskar alla mina vänner och jag vet att många av dem faktiskt skulle göra allt för mig, precis som jag skulle för dem! Man kan inte få bättre vänner!
Men jag har enklare att lita på killar än på tjejer. Trots att jag har fler tjejer som är mina bästa kompisar, så är det många killar som jag brukar snacka med om saker som är jobbiga..


Jag och syster, forever.


Jag och Isabelle, tighta redan då <3


Bild tagen av Sofie. Jag och underbara cheyer.


Bild tagen av Lovisa. Pizza Hut med samma cheys.


Har tyvärr inga bilder med tom, eller inga som är okej
att visa.. Så tar en gammal prodilbild som han har.


Kusin, Kusin, Syster och Jag.

Andra har sagt...

Vad säger du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0