Dag 06 – Om det här vore min sista dag

2011-11-23 @ 12:20:45 OM MIG
Missade igår med.. Dåligt av mig.

Om detta var min sista dag och jag skulle veta om det, skulle jag göra ganska många saker...
x Jag skulle vara med dom jag älskar, för att dö lycklig
x Jag skulle berätta för alla som betyder något för mig, hur mycket dom faktiskt gör det
x Jag skulle kyssa den pojke som jag gillar, oavsett om han gillar mig eller inte
x Jag skulle uppfylla de som verkligen betyder allt för mig allra största drömmar, vad har jag att förlora, jag ska ju ändå dö?
x Jag skulle se till att jag gjorde allt det som står i min bok att jag vill göra innan jag dör - ja jag har en sådan, men den har jag inte visat någon...
x Men mest av allt, skulle jag vilja att någon annan gjorde det åt mig - den pojken som jag älskar.
x Jag skulle prata med en speciell person, som typ halvt förstörde mitt liv för några år sedan. Jag skulle berätta för den hur jag känner. Hur jag kände när den skrev om mig på sin blogg. Hur jag kände när den hotade mig. Hur jag kände när den sa saker om mig som inte var sant. Jag skulle berätta exakt allt. Jag skulle inte göra det för att få höra ett förlåt, utan bara för att den skulle förstå hur mycket den faktiskt förstörde mig, men även för att den skulle förstå, hur stark jag blev av allt.
x Jag skulle hålla min syster i handen när jag väl dog.

Andra har sagt...

Vad säger du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0