Burlesque

2011-11-13 @ 12:39:55 NICOLINE

Tack för igår cheyer + lovisa !
Hade riktigt mysigt igår ! Kom hem för typ en timma sen. Jag sov på golvet inatt :D Vi började diskutera om vilka som skulle sova i sängen och vilka som skulle sova på en madrass. Det slutade med att vi alla sov på golvet. Alla somnade runt 4, jag låg och smsa så somna halv 5... Sen vakna vi 11. Mys. Berättar mer om kvällen senare. Jag tog med mig kameran, men duktig som jag är så glömde jag minneskortet... Så inga bilder.
När jag kom hem hade både mamma och syster fått nya mobiler... Nathalie fick en Iphone. Nejnej, inte alls avundsjuk... Men jag måste bara stå ut med min xperia 10 mini pro (som suger) i två månader till. Sen får jag också en iphone :D
Men vet inte om jag vill ha en...
Nu ska jag städa mitt rum och bestämma kläder. Jag ska ju på konsert ikväll. Nice. Jajja, nu skrev jag massor.

Andra har sagt...

Vad säger du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0