When you say nothing at all

2011-12-01 @ 22:20:37 NICOLINE

Har varit vimsig hela dagen. Vet inte varför, men har bara farit hit och dit. Hade boksamtal, glömde helt bort vad boken handlade om. Hittade en låt med becca att sjunga tills på tisdag. White christmas, enbart för att den är lätt. När jag kom hem drog jag direkt iväg på ett oförberett öppet hus. Hade heelt glömt bort det! Men det var superbra. Nästa är på lördag. Ojojoj. Har uppdaterat dåligt idag, men jag har en stor sak som jag behöver ta itu med. Haha. Nejmen ojojoj, känslorna är lite väääl ute och cyklar just nu! Jajajaja. Vi hörs mer sen. Ska typ sova nu. Så sjukt trött och huvudet är verkligen någonannanstans...

Andra har sagt...

Vad säger du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0