Nästa gång vi ses är det nytt år - 2012!

2011-12-31 @ 12:34:48 TANKAR







Bilder från när det blev 2010, liten man va då.
Detta är det sista inlägg jag gör på heeeela 2011 ! Under 2012 har jag i denna fina blogg gjort 254 inlägg ! Detta blir mitt 255:te ! Klockan typ tre beger jag mig till Uppsala för att viga in det nya året med dem. Vi ska även få lite julklappar av varandra. Vi får se lite vad som händer, just nu har vi ingen aning, vi hade massa planer, men inget blev av så, ja haha. Kul liv.
.
Gitarren och kameran följer med, så bilder får ni senare! Nu ska jag visa Christoffer vad jag kan, hehe typ inget men iallafall.. Och Isabelle och Christoffer ska få höra mig sjunga för första gången ever typ.. Känns lite pirrigt :o Menmen, det går säkert bra... Jjajajaja. Ni får nyårslöften osv. senare! Nu ska jag fixa mig. Ha det super!

Nu blev det jättelångt... Men so what, sista inlägget på hela 2011 liksom!

Andra har sagt...

Vad säger du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0