Julshopping!

2011-12-18 @ 18:25:19 TANKAR
Julshoppade det sista idag, så nu är jag helt klar! Det ända jag kan säga är att jag köpte ett paket pepparkakor till min hund. Pappa tyckte inte det var en bra idé... Han kommer tydligen få ont i magen... Men jag tycker det va jättesmart, han älskar ju pepparkakor!

Jag fick även med mig tre stycken kinder Maxi hem! Har velat testa en sån så sjukt länge! Jag älskar reklamen och ända sen jag såg den första gången så har jag velat testa en sån. Men jag har inte gjort det, så nu jävlar! :D


Denhär reklamen, den är dock inte på svenska...


Har även satt på mig mina nya pyjamasbyxor som jag införskaffade mig i fredags!

Andra har sagt...

Vad säger du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0