Gör det här om du är singel - fb, men varför inte här?

2011-12-18 @ 19:16:01 OM MIG
Gillar du någon nu? ja, tyvärr..
.

Gillar du att vara singel? nej. Men jag överlever...
Gillar någon dig? tror inte det. Hoppas på det, men vet att det inte är så.
Gillar du en kille/tjej som din kompis gillar? nej, eller jag tror iallafall inte det
Är avstånd ett problem? nej.
Är det viktigt för dig att din kille/tjej är snygg? Ja, men insidan betyder mer
Måste han/hon ha samma intressen? Verkligen inte, vet hur det sårar att bli dissad p.g.a. det...
Är du singel? Ja...
När fick du senast en komplimang? Ingen aning, igår kanske :)
Har du hånglat med någon av samma kön? nej
HAR DU NÅGONSIN:
Hånglat med nån riktigt ful? ja... eller snarare strulat
Hånglat med fler än 5 pers? tror inte det
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? Ja, eller strulat där med... hehe galaxen....
Gjort något riktigt dumt? Vem har inte..?
Gjort något du verkligen ångrar? Ja...
Varit nykter på nyårsafton? Ja
Åkt ambulans? Nej
Fått din mamma att gråta? Tror jag inte
Slagit ner någon? Nej
Skämts över dina föräldrar? asså... dom är ju lite pinsamma osv. ibland...
Skämts över dig själv? Ja..
Sagt jag älskar dig och menat det? Ja.
Tar du droger? Nej.
Dricker du? Nej
Vad hatar du verkligen? Det finns några saker på listan...
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? Ja. Är ganska van med det... Blir alltid kär i fel personer...
Är du ensam nu? Ja
Vill du gifta dig? Om några år - ja.
Vill du ha barn? ah
SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? Jag
Såg dig gråta? hm... nathalie
Fick dig att gråta? En film jag såg igår...
Du delade en cigg med? röker inte
Skällde på dig? bra fråga..
DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? ah
Kramat någon?Japp
Pussat någon? nej...
Köpt någonting? ah
Sjungit? alltid!
Saknat någon? mm...
ÄRLIGHET:
Hur många har du varit riktigt kär i? 2 stycken..
Vad tycker du om kärlek? Det är underbart när man väl får uppleva det... fast jag vet inte, eftersom jag aldrig har gjort det...
När kramade du någon sist? Idag
Saknar du någon speciell person? Ja...
Har du svårt för att bli kär? Nej, eller jo svårt att bli riktigt kär...
Kommer du alltid att vara singel? haha just nu känns det så! men nej, det tror jag inte
Har du bra självförtroende? Ja, men inte så bra så att jag tror att jag är bättre än alla andra. Sådana människor har jag svårt för...

Hittade detta både på Isabelles blogg och rasmus logg.


Andra har sagt...

Vad säger du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0