Dag 18 – Ett pinsamt ögonblick

2011-12-04 @ 14:30:00 OM MIG
Det var svårt.. Kommer inte på något just nu.. Har gjort massa pinsamma saker i mitt liv! Men en grej är väl när jag skulle åka till uppsala och satt näst längst bak i bussen. Jag satt på det yttersta sätet och hade väskan på det bredvid mig. Jag sitter och smsar, så jag märker inte att bussen gör en grovsväng. Så jag tappar balansen och trillar ner från sätet och från väskan över mig.. Det var ganska mycket folk på bussen, så alla vänder sig om och kollar på mig.. Efter hör jag hur några framför mig sitter och pratar om mig... Ja.. Kanske inte låter så farligt, men lite pinsamt var det ju.. Har gjort massa fler saker som är värre, men.. Kommer somsagt inte på något just nu..

Andra har sagt...

Vad säger du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0